دوره های Foundation

مانند دیگر دانشگاه های معتبر اروپا از نظر وزارت علوم و بهداشت ایران، دانشگاه های کشور چک نیز متقاضیان تحصیل در رشته های تاپ تحصیلی مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را به شرط قبولی در آزمون ورودی پذیرش می کنند. به همین دلیل، ما مجموعه آسپیان با هدف افزایش حداکثری شانس قبولی داوطلبان در آزمون ورودی، هر ساله دوره های آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی را -که به آن دوره های فاندیشن (Foundation ) نیز گفته می شود- در ایران برگزار می کنیم.

دوره فاندیشن توسط مجموعه آسپیان و به صورت آنلاین برگزار می شود و در آن مباحثی چون زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی آموزش داده می شود. علاوه بر این، جزوات، نمونه سوالات امتحانی آزمون سال های قبل، سرفصل های مهم آزمون ورودی و … نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در نتیجه با شرکت در این دوره می توانید مطمئن باشید که به خوبی توانایی پاسخ گویی به بخش کتبی آزمون ورودی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های جمهوری چک را خواهید داشت.

علاوه بر این، با توجه به این موضوع که زبان تدریس در دانشگاه های چک انگلیسی است. همچنین آزمون ورودی دانشگاه های این کشور به دو بخش کتبی و شفاهی تقسیم می شود. متقاضی نیز بعد از قبولی در بخش کتبی آزمون ورودی باید در یک مصاحبه شفاهی با اعضای هیئت علمی دانشگاه شرکت کند؛ ما یک دوره آموزش زبان انگلیسی نیز به عنوان بخشی از دوره فاندیشن و آمادگی برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های چک برگزار می کنیم.

در این دوره زبان انگلیسی، سطح زبان شما را در حد آیلتس 6 تقویت خواهیم کرد. همچنین زبان انگلیسی تخصصی رشته پزشکی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

کسانی که در دوره های فاندیشن یا آمادگی برای آزمون ورودی شرکت می کنند؛ علاوه بر افزایش شانس قبولی در آزمون، بر مباحث علوم پایه و مباحث نظری پزشکی که معمولا در سال های اول تحصیل در دانشگاه آموزش داده می شود، مسلط می شوند. به همین دلیل در سال های اولیه تحصیل در چک با چالش ها و سختی های کمتری مواجهه می شوند.

علاوه بر این، افرادی که مدرک زبان انگلیسی معتبر از آزمون هایی چون تافل، آیلتس و … برای ارائه به دانشگاه ندارند؛ با شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی مجموعه آسپیان، بدون نیاز به ارائه مدرک زبان در دانشگاه های چک پذیرش می شوند.

  • انتخاب سرویس
  • انتخاب کارمند
  • انتخاب تاریخ و زمان
  • ورود اطلاعات
  • بررسی جزئیات سفارش
  • تاییدیه

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب کارمند

شما می توانید یک کارمند خاص را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید یا هر کارمند را انتخاب کنید تا به طور خودکار یکی را به شما اختصاص دهد

انتخاب تاریخ و زمان

برای دیدن جدول بازه های زمانی موجود روی تاریخ کلیک کنید، برای رزرو آن روی یکی از بازه های زمانی سبز کلیک کنید

ورود اطلاعات

لطفاً اطلاعات تماس خود را ارائه دهید تا بتوانیم تأییدیه و سایر اطلاعات تماس را برای شما ارسال کنیم

بررسی جزئیات سفارش

جزئیات رزرو خود را دوباره بررسی کنید و اگر همه چیز درست است روی دکمه ارسال کلیک کنید

تاییدیه

رزرو شما با موفقیت ثبت شده است. لطفاً این تأییدیه را برای مراحل بعدی نزد خود حفظ کنید.
سوالی دارید؟
با شماره 021-91004555 تماس بگیرید.

انتخاب سرویس

انتخاب سرویس
انتخاب کارمند
انتخاب تاریخ و زمان
اطلاعات مشتری
بررسی جزئیات رزرو
تاییدیه رزرو

انتخاب مدت زمان سرویس

شما باید مدت زمان سرویس را انتخاب کنید، قیمت سرویس شما به مدت زمان بستگی دارد.

چند نفر؟

حداکثر ظرفیت است 1
مشاوره حضوری
خلاصه

فرم مشاوره