اعتماد به مجموعه آسپیان به عنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی جمهوری چک در ایران

مجموعه آسپیان با مدیریت دکتر علائی و گروهی متشکل از حرفه ای ترین مشاوران و وکلای بین المللی به عنوان تنها نماینده رسمی و قانونی دانشکده های پزشکی دانشگاه های معتبر چک  در ایران فعالیت می کند.

شما برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر، از اعتبار مجموعه آسپیان کافیست مطابق با ویدیوی آموزشی موجود در سایت مجموعه آسپیان، به سایت دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی یا داروسازی دانشگاه چارلز یا پالاتسکی مراجعه کنید. سپس نام مجموعه آسپیان را که به عنوان تنها نماینده رسمی این دانشکده ها و برگزار کننده آزمون های ورودی آن ها در سایت درج شده است را مشاهده کنید. همچنین می توانید با ارسال ایمیل به دانشگاه یا دانشکده انتخابی خود و مکاتبه با آن ها از این موضوع اطمینان حاصل فرمائید.

علاوه بر این، خدمات بسیار مختلف دیگری را با هدف هموار، سریع و راحت کردن هر چه بیشتر مهاجرت تحصیلی شما به چک ارائه می دهیم. در تمامی مراحل پذیرش شما در دانشگاه از ثبت نام اولیه گرفته تا شرکت در آزمون ورودی، هماهنگی های مورد نیاز در سفارت چک در ایران، گرفتن بیمه سلامت، دریافت تضمینی ویزا بدون ریجکتی، مسائل مربوط به دریافت اقامت در چک، گرفتن خوابگاه دانشجویی و … در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

 

مجموعه آسپیان هر ساله علاوه بر آزمون های ورودی دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی چک، دوره های فاندیشن این دانشکده ها را نیز برای متقاضیان در ایران برگزار می کنیم. این دوره ها به منظور آمادگی برای آزمون ورودی رشته های پزشکی دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی جمهوری چک برگزار می گردد. برای افرادی که مدرک زبان انگلیسی معتبر مثل آیلتس، تافل و … برای ارائه به دانشگاه ندارند؛ دوره های متمرکز آموزش زبان انگلیسی برای تمامی سطوح برگزار می گردد. (تا بدون نیاز به مدرک زبان در دانشگاه انتخابی در چک پذیرش شوید.). همچنین جزوات، نمونه سوالات و هر آنچه که شانس شما را برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه انتخابی در چک افزایش می دهد را ارائه می دهیم.

همچنین مشاوران مجرب ما در تمامی ساعات شبانه روز به سوالات شما درباره روند تحصیل در چک پاسخ می دهند. وکلای خبره و حرفه ای ما نیز در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی در کنار شما خواهند بود. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که اشخاصی مجرب، کارآزموده، مطمئن و حقیقی در تمامی مهاجرت تحصیلی در کنار شما خواهند بود.

ما در چند سال گذشته بیش از 400 ویزای تحصیلی چک را بدون هیچ نوع رویجکتی و اتلاف وقت برای متقاضیان تحصیل در چک دریافت کرده ایم. این امر نیز می تواند نشان دهنده توانمندی تیم ما در ارائه مشاوره و خدمات تخصصی به متقاضیان تحصیل در چک و دلیل محکم دیگری برای اعتماد به ما باشد.

  • انتخاب سرویس
  • انتخاب کارمند
  • انتخاب تاریخ و زمان
  • ورود اطلاعات
  • بررسی جزئیات سفارش
  • تاییدیه

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب کارمند

شما می توانید یک کارمند خاص را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید یا هر کارمند را انتخاب کنید تا به طور خودکار یکی را به شما اختصاص دهد

انتخاب تاریخ و زمان

برای دیدن جدول بازه های زمانی موجود روی تاریخ کلیک کنید، برای رزرو آن روی یکی از بازه های زمانی سبز کلیک کنید

ورود اطلاعات

لطفاً اطلاعات تماس خود را ارائه دهید تا بتوانیم تأییدیه و سایر اطلاعات تماس را برای شما ارسال کنیم

بررسی جزئیات سفارش

جزئیات رزرو خود را دوباره بررسی کنید و اگر همه چیز درست است روی دکمه ارسال کلیک کنید

تاییدیه

رزرو شما با موفقیت ثبت شده است. لطفاً این تأییدیه را برای مراحل بعدی نزد خود حفظ کنید.
سوالی دارید؟
با شماره 021-91004555 تماس بگیرید.

انتخاب سرویس

انتخاب سرویس
انتخاب کارمند
انتخاب تاریخ و زمان
اطلاعات مشتری
بررسی جزئیات رزرو
تاییدیه رزرو

انتخاب مدت زمان سرویس

شما باید مدت زمان سرویس را انتخاب کنید، قیمت سرویس شما به مدت زمان بستگی دارد.

چند نفر؟

حداکثر ظرفیت است 1
مشاوره حضوری
خلاصه

فرم مشاوره