پذیرش تحصیلی و اپلای

ما در مجموعه آسپیان به عنوان تنها نماینده رسمی و قانونی دانشگاه های چک، مسئولیت کمک به شما برای تحصیل و پذیرش در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی دانشگاه های چارلز، پالاتسکی و ماساریک جمهوری چک را بر عهده داریم.

در صورتی که متقاضی تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه پالاتسکی باشید؛ مسیر راحتی را طی خواهید کرد و بعد از ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه و قبولی درخواست شما، می توانید به سراغ دریافت ویزای تحصیلی و آغاز مسیر مهاجرتی خود بروید.

اما آن دسته از متقاضیانی که مایل به تحصیل در رشته هایی چون پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه چارلز یا پالاتسکی جمهوری چک هستند؛ باید در اولین مرحله در دوره های فاندیشن دانشگاه های چک شرکت کنند. این دوره ها با مدیریت دکتر علایی و نظارت مستقیم دانشگاه توسط مجموعه ما در ایران برگزار می شود. در طول دوره نیز تمامی مباحث مورد نیاز برای قبولی در آزمون ورودی به شما آموزش داده می شود.

 با توجه به این موضوع که دوره ها با نظارت دانشگاه برگزار می شوند؛ در طول شرکت در دوره عملکرد شما توسط دانشگاه قابل مشاهده خواهد بود. در پایان دوره نیز از طرف دانشگاه انتخابی خود یک دعوتنامه برای شرکت در آزمون ورودی پزشکی، دندانپزشکی یا داروسازی دریافت می کنید.

آزمون ورودی نیز مانند دوره های فاندیشن توسط مجموعه ما در ایران برگزار می شود. در صورت قبولی در آن نیز، موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه انتخابی خود برای تحصیل در چک خواهید شد و باید به سراغ دریافت ویزای جمهوری چک بروید.

کارشناسان و کلای مهاجرتی ما به شما کمک خواهند کرد تا در سریع ترین زمان ممکن، بدون هیچ نوع ریجکتی، ویزای چک را به صورت تضمینی دریافت کنید. علاوه بر این، ما خدمات مختلف دیگری را نیز جهت رفاه هر چه بیشتر شما در زمان ورود به کشور چک انجام می دهیم.

به عنوان مثال، ما خوابگاه دانشجویی شما در چک را رزرو خواهیم کرد. حتی پرواز شما به کشور چک را نیز هماهنگ خواهیم کرد تا در طول سفر مهاجرت تحصیلی خود تنها نباشید و با دیگر متقاضیان تحصیل در چک، سفر کنید.

در زمان ورود شما به چک نیز، به استقبال شما در فرودگاه خواهیم آمد و شما را تا مقصد تحصیلی خود در شهرهای پراگ، برنو، اولوموتس، هرادتس کرالووه یا پیلزن همراهی خواهیم کرد.

  • انتخاب سرویس
  • انتخاب کارمند
  • انتخاب تاریخ و زمان
  • ورود اطلاعات
  • بررسی جزئیات سفارش
  • تاییدیه

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب سرویس

لطفاً سرویسی را انتخاب کنید که می‌خواهید برای آن رزرو تعیین کنید

انتخاب کارمند

شما می توانید یک کارمند خاص را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید یا هر کارمند را انتخاب کنید تا به طور خودکار یکی را به شما اختصاص دهد

انتخاب تاریخ و زمان

برای دیدن جدول بازه های زمانی موجود روی تاریخ کلیک کنید، برای رزرو آن روی یکی از بازه های زمانی سبز کلیک کنید

ورود اطلاعات

لطفاً اطلاعات تماس خود را ارائه دهید تا بتوانیم تأییدیه و سایر اطلاعات تماس را برای شما ارسال کنیم

بررسی جزئیات سفارش

جزئیات رزرو خود را دوباره بررسی کنید و اگر همه چیز درست است روی دکمه ارسال کلیک کنید

تاییدیه

رزرو شما با موفقیت ثبت شده است. لطفاً این تأییدیه را برای مراحل بعدی نزد خود حفظ کنید.
سوالی دارید؟
با شماره 021-91004555 تماس بگیرید.

انتخاب سرویس

انتخاب سرویس
انتخاب کارمند
انتخاب تاریخ و زمان
اطلاعات مشتری
بررسی جزئیات رزرو
تاییدیه رزرو

انتخاب مدت زمان سرویس

شما باید مدت زمان سرویس را انتخاب کنید، قیمت سرویس شما به مدت زمان بستگی دارد.

چند نفر؟

حداکثر ظرفیت است 1
مشاوره حضوری
خلاصه

فرم مشاوره